Blogs
Bank
Bolig
Bæredygtighed
Investering
Karriere
Kundebetjening
Marketing
Nykredit
Økonomi
Leksikon
Fremtidens bank ?
 

1. juni åbner Nykredit Direkte®, som er en ny måde at drive bank på – med fokus på kundernes behov. Det er der jo mange der påstår :-), og derfor vil vi også, i al ydmyghed, høre om din holdning til hvordan fremtidens bank bør indrettes. Skal der f.eks. være længere åbningstider, har du brug for en personlig rådgiver hver gang du taler med banken eller vil du nøjes med osv osv Vi vil gerne høre din ideer inden vi lancerer Nykredit Direkte®, før vi åbner den 1. juni. Skriv her på bloggen nedenfor eller deltag på vores Facebook-afstemning.

Blandt de emner som vi meget gerne vil høre mere om – og som specielt vedrører det digitale – er:

  • En iPad-bank … vi forventer at lancere en helt ny iPad-bank inden sommerferien. Men hvor vigtigt er det? og hvad skal den kunne ? videomøder med facetime? Flere grafiske visninger?
  • Ny mobilbank med betalinger – hvor vigtigt er det?
  • Nemmere måde at betale fra din mobil? Er det bøvlet med NemID-papkortet i mobilbankerne som de er designet idag …
  • Afslut flere dokumenter med NemID ? Hvilke bank-dokumenter ville I fortrække at udnerskrive i netbanken og måske mobilbanken?
  • Vi har Danmarks bedste netbank – men hvordan bliver den endnu bedre? er forbrugsoverblikket også til ikke-nykredit kunder ?

Gå venligst (som det hedder på ny-dansk :-) ind på vores afstemningsmodul på facebook, og kom gerne med kommentarer her …

 

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

7 kommentarer til “Fremtidens bank ?”

  1. Tommy siger:

    Der burde vel stå at Nykredit direkte “genåbner”. Så vidt jeg husker så hed konstellationen på midtermolen det samme i 1998-1999 – jeg var medarbejder på it delen af Call centret.

  2. Thomas Kragh siger:

    Hej Tommy

    Ja, du har ret i at navnet “Nykredit Direkte” har været brugt før – det var også en god ide den gang :-) Meget er dog sket siden da og konceptet, produkterne og services er helt nye …

    vh Thomas

  3. Kim Gant siger:

    Det er mig en gåde, at i overhovedet tænker på de ting beskrevet ovenfor, når det skal tage seks dage fra, jeg lægger pengesedler i en kuvert og stikker den i automaten, til de er disponible på min konto. I øvrigt mener jeg, at begrebet “pengeløs bank” er en uartig selvmodsigelse. Hvad har man ellers banker til hvis ikke penge?
    Må jeg ligeledes i al beskedenhed, hr. Thomas Egede Kragh, opfordre til, at få læst korrektur før offentliggørelse af tekster som den aktuelle. Det er så ubehjælpsomt formuleret og behæftet med så mange gemene sproglige fejl, at det til tider bliver ganske uforståeligt.
    Venlige hilsner,
    Kim Gant

  4. Thomas Egede Kragh siger:

    Hej Kim
    Tak for din kommentar. For det første må jeg jo give dig ret i at der var for mange slå-/tastefejl i mit indlæg, som jeg nu har rettet lidt til.
    Processen med at få kontant-håndteringen til at gå stærkere er vi ved at se på, men på nuværende tidspunkt kan jeg desværre ikke sige noget om hvad resultaterne bliver.
    Og endeligt kan du nok også have ret i at udtrykket “pengeløs bank” ikke er så præcist (og jeg bruger det heller ikke selv :-)
    Venlig hilsen Thomas Kragh

  5. Kim Gant siger:

    Hej Thomas.
    Tak for svar og korrektion. Jeg ærgrer mig en smule over min lidt studse formulering vedrørende dit første indlæg, så galt var det vel pokker heller. Hermed en uforbeholden undskyldning og tillige ros for dit sobre svar.
    Mange venlige hilsner,
    Kim

  6. Thomas Kragh siger:

    hej Kim

    Helt OK! Den var faktisk lidt sjusket, men nu er vi det heldigvis rettet :-) God weekend!

    venlig hilsen Thomas

  7. Kim Gant siger:

    I lige måde.

Skriv en kommentar