Blogs
Bank
Bolig
Bæredygtighed
Investering
Karriere
Kundebetjening
Marketing
Nykredit
Økonomi
Leksikon
Få Danmarks bedste netbank på 5 min.
 

Idag blev det nemt og hurtigt at få ny bank  altså hvis du vil vælge os :-). Hvordan nu det? jo fordi fra nykredit.dk, nu åbner for, at alle danskere med NemID, på bare 5 minutter, kan bestille netbank og oprette en bankkonto. Ved at logge på nykredit.dk med NemID, kan man indgå aftale om netbank, ny konto og overføre penge med det samme. Man skal bare have digital legitimation klar, f.eks. have scannet sit pas .
Vi har undersøgelser der viser, at danskerne forbinder det at få en ny bank med besvær og endeløse papirgange, så det bliver lidt nemmere at skifte bank.

I efteråret blev Nykredits netbank for andet år i træk kåret som Danmarks bedste af Forbrugerrådets magasin Tænk Penge. Bl.a. blev det i kåringen nævnt, at Nykredit giver sine kunder en helt ny type oplevelse, der giver overblik over den daglige økonomi

Men hvad synes du er besværligt, som vi burde gøre nemmere? Hvor kan vi gøre en forskel for dig?

Relevante links: Nykredits netbank - Danmarks bedste netbank

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

8 kommentarer til “Få Danmarks bedste netbank på 5 min.”

  1. Simon siger:

    Hej
    En app til iPad 2 hvor der er alle de samme værktøjer indenfor rådgivning og service, som findes på mit Nykredit.

    Alternativt en hjemmeside som kan vises uden begrænsninger på en I-platform.
    Og naturligvis gerne med det samme.
    Det vil gøre min hverdag meget nemmere at jeg ikke bliver begrænset af hvilket udstyr jeg har foran mig i denne sammenhæng.

  2. Thomas Kragh siger:

    Hej Simon

    Tak for din kommentar. Det er god ide og brugervenlig tanke, men at oversætte hele hjemmesiden med værktøjerne til apps, bliver en enorm opgave, som jeg ikke tror kan betal sig. Men at lave hjemmesiden iPad-venlig er en noget lettere sag, omend det ville hjælpe os en del, hvis bare Apple ville acceptere Flash på deres platforme :-)

    Venlig hilsen Thomas

  3. villy siger:

    Jeg er egentligt godt tilfreds med nykredit bank, den kan rigtig mange ting. Virker også på min Anroid telefon.

    Men det snyder mig altså at når man laver en Betal regning, eller en bankoverførsel, så står der på selve transaktionen
    Gebyr: 0,00 DKK

    Men så får man 4 gange årligt et gebyr på hver enkelt transaktion. Er det ikke at vildlede mig som forbruger?

  4. Thomas Kragh siger:

    Hej Villy

    Tak for din kommentar. Det er ikke helt mit område, men jeg har fået flg. fra vores kundeservice:

    Det er rigtigt, at der er et variabelt kontogebyr på nogle af vores produkter, hvor man betaler 0,75 kr. pr. transaktion på kontoen (dog max. 10 kr. pr. måned). Når du f.eks. betaler en regning eller gennemfører en bankoverførsel tæller transaktionerne med i forhold til transaktionsgebyret. Til gengæld betaler du ikke et isoleret gebyr for at betale et indbetalingskort eller overføre penge via netbanken. Det variable kontogebyr fremgår af vores prislister for transaktioner – netop for at undgå at vores kunder føler sig vildledt.

    Hvis du ikke ønsker at betale det variable transaktionsgebyr, kan du overveje, om det vil være en fordel for dig at ændre din konto til f.eks. en Frikonto, hvor du ikke betaler variabelt kontogebyr.

    Venlg hilsen Thomas

  5. villy siger:

    Jo, men det syntes jeg er en helt anden diskussion, om man syntes gebyret er for højt, om man vil undgå det eller ej.

    Jeg syntes det er unfair der står Gebyr: 0 kr., men at der så måske, nogle gange, opkræves 0,75 kroner alligevel.

    Dvs. jeg kender ikke prisen når jeg laver min overførsel, jeg får at vide den er nul, men det er kun måske. Dette syntes jeg ikke Danmarks bedste bank kan være bekendt.

  6. Thomas Kragh siger:

    Hej Villy

    Igen har jeg måtte ringe til en ven, og bedt om hjælp, og har fået dette svar:

    ****
    Det variable kontogebyr på 0,75 kr. pr. transaktion, dog maksimalt 10 kr. pr. måned, er knyttet til brugen af kontoen, og er beskrevet i vores prislister samt i kontoaftalen, som udleveres når kontoen oprettes. Derfor mener vi, at prisen på 0,75 kr. pr. transaktion bør være kendt når der foretages en transaktion på kontoen.

    Som nævnt i mit første svar opkræver vi ikke gebyr for betaling af indbetalingskort eller for at overføre penge via netbanken. Derfor mener vi ikke, at det er unfair, når vi skriver 0 kr. i gebyr.

    ***

    Håber at du kan bruge det :-)

    Venlig hilsen Thomas

  7. Jesper kvist siger:

    Hej
    En App til iPad hvor man også kan overføre penge til andre konti
    Kommer fra danske bank – de har altså en super App til både iPhone og iPad.
    Med et stigende salg af bl.a iPad er det den vej det går i fremtiden.
    Kom igang:-)
    Jesper

  8. Thomas Kragh siger:

    Hej Jesper

    Tak for din kommentar … jo, vi er skam igang, og der går ikke lang tid nu :-)

    venlig hilsen Thomas

Skriv en kommentar